«Εμείς, είπε αυτός, ουσιαστικά δε φοβόμαστε και τόσο πολύ όλους αυτούς τους σοσιαλιστές-αναρχικούς, τους άθεους και τους επαναστάτες. Τους παρακολουθούμε και ξέρουμε το καθετί γι’ αυτούς.
Όμως ανάμεσα σ’ αυτούς υπάρχουν και μερικοί, όχι πολλοί, εξαιρετικά ιδιόρρυθμοι άνθρωποι:
Αυτοί πιστεύουν σε Θεό, είναι χριστιανοί και ταυτόχρονα είναι και σοσιαλιστές. Αυτούς φοβόμαστε περισσότερο, αυτοί είναι τρομεροί!
Ο σοσιαλιστής-χριστιανός είναι φοβερότερος απ’ τον σοσιαλιστή-άθεο». ............" Φιοντόρ Μιχαήλοβιτς Ντοστογέφσκι"

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

- Συντηρητικό μυαλά μετατρέψει στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό


Ανατολική Δεξιά
- Συντηρητικό μυαλά μετατρέψει στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό


Ένα ενδιαφέρον για την επιρροή της Ορθοδοξίας στις αλλαγές εντός του συντηρητικού ρεύματος στις ΗΠΑ. Πηγή: Η αμερικανική συντηρητική (εδώ) Ανατολική Δεξιά - Συντηρητικό μυαλά μετατρέψει τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό από τον Rod Dreher, Το αμερικανικό συντηρητικό Από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Ρωμαιοκαθολικισμός είχε τεράστια επιρροή στην αμερικανική πνευματική συντηρητισμό. Η μεταπολεμική αναγέννηση του συντηρητισμού είχε δύο πηγές: φιλελευθερισμός-μια επαναβεβαίωση του κλασικού φιλελευθερισμού κατά τετριμμένα-κρατισμό και πολιτιστική. Για Russell Kirk και άλλους παραδοσιακούς κορυφαίους της εποχής, η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία, με ραγδαία αύξηση της πνευματικής οικοδόμημα και ενιαίο όραμα της πίστης και της λογικής, η ύλη και το πνεύμα, ήταν η φυσική συντηρητής του δυτικού πολιτισμού και ο σίγουρος πηγή ανανέωσης της μετά τις καταστροφές του 20ου αιώνα. Η καθολική συμμετοχή στην συντηρητική πνευματική ζωή ήταν δύσκολο να υπερεκτιμούν. Είναι αδύνατο να μην παρατηρήσετε την σταθερή ροή δεξιά του κέντρου διανοούμενοι στην εκκλησία ρωμαϊκή: Kirk ίδιος, ελευθεριακή sparring συνεργάτη του Frank Meyer, νωρίς National Review φωτιστικά, όπως η Λ. Brent Bozell νεώτερος και Willmoore Kendall, και πολλά άλλα . Κανείς δεν έχει-ή δεν πρέπει, τουλάχιστον, να μετατρέψει μια θρησκεία για οποιοδήποτε λόγο, εκτός από το ένα σκέφτεται είναι αλήθεια. Αλλά υπάρχει κάτι για την πνευματική καλλιέργεια του καθολικισμού που αντλεί στοχαστική συντηρητικοί, ακόμα και ανάμεσα σε μια έξοδο βαθμό-και-αρχείο American Καθολικοί από την εκκλησία. Ευδιάκριτη πνευματικής μετατροπές έχουν αξιοσημείωτη μεταξύ των Ευαγγελικών, πολλοί από τους οποίους βρίσκουν στη ρωμαϊκή εκκλησία μια πιο στερεά θεολογικά, φιλοσοφικά, ιστορικά και γείωση για την πίστη τους. Καθώς το Πανεπιστήμιο Baylor φιλόσοφος και πρώην Ευαγγελική Θεολογική Εταιρεία κεφάλι Francis Beckwith είπε ο Χριστιανισμός Σήμερα μετά το 2007 την επιστροφή του στο καθολικισμό της νεολαίας του, «Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο ανασχηματισμός έχει νόημα μόνο με φόντο μια παράδοση που ήταν ήδη εκεί." Πολύ λιγότερο γνωστό είναι το μικρό αλλά αυξανόμενο ομάδα των Αμερικανών συντηρητικών διανοουμένων που αγκαλιάζουν τον Χριστιανισμό, αλλά όχι στις δυτικές μορφές του-ο οποίος δεν είναι ούτε καθολική ούτε Προτεστάντες. Υπάρχει μια ξεχωριστή σειρά από συντηρητικές μετατρέπει την Ανατολική Ορθοδοξία, η οποία ανάλογα με την προοπτική σας, είτε αριστερά, είτε είχε απομείνει από, Ρωμαιοκαθολικισμός στο Μεγάλο Σχίσμα του 1054. Έκτοτε, Δυτική και Ανατολική χριστιανισμός αναπτύχθηκε χωριστά, κάτω από πολύ διαφορετικές κοινωνικές και πολιτιστικές συνθήκες. Είναι συχνά λανθασμένα θεωρείται ότι η Ορθοδοξία είναι κάτι περισσότερο από τον καθολικισμό χωρίς παπά, συν μια εθνική γυαλιστερό-τυπικά ελληνική, σλαβική, ή Κοπτικής. Στην πραγματικότητα, οι διαφορές με τον Καθολικισμό είναι σημαντική και σε μεγάλο λογαριασμό βαθμό για τους οποίους αυτά παράδοση-minded συντηρητικοί έχουν βρεθεί οι ίδιοι ψάχνουν το παρελθόν της Ρώμης για τις εκκλησίες της αρχαίας Ανατολής, του οποίου η θεολογία και λειτουργία κέντρων για τη σκέψη και την πρακτική του για τον Χριστιανισμό πρώτα 500 χρόνια. Όταν έφυγα από τον Ρωμαιοκαθολικισμό για την Ορθοδοξία το 2006, ένας διανοούμενος φίλος Καθολική είπε ότι δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήμουν αφήνοντας μια εκκλησία με μια τέτοια βαθιά παράδοση της πνευματικής έρευνας-σχολαστικισμός και τους απογόνους του, εννοούσε-για ένα τόσο δεμένη με μυστικισμό. Το σχόλιο ήταν άδικο, στο ότι ο φίλος μου δεν είχε καταλάβει ότι η Ορθόδοξη δεν είναι Πεντηκοστιανοί με θυμίαμα και λειτουργία. Η Ορθοδοξία είναι για πολύ περισσότερο από ό, τι θρησκευτική εμπειρία? Θεολογία του είναι εξαιρετικά βαθιά. Όμως, η παρατήρησή του ήταν ακριβής στο ότι η Ορθοδοξία είναι βαθιά δύσπιστοι του ορθολογισμού στη θρησκεία. Ορθοδοξία κρατά πάντα πριν την υπεροχή της μυστικής συνάντησης με τον Θεό, τόσο μέσω των μυστηρίων και μέσα από την πρακτική της πρώτης εκκλησίας του ησυχασμού, ή προς τα μέσα προσευχή. Πανεπιστήμιο της Νότιας θεολόγος Καρολίνα James Cutsinger λέει ότι το σημείο όλων των θρησκειών είναι "όχι μόνο να εμπειρία του Θεού, αλλά να μετατραπούν σε ομοίωση Του »-μια διαδικασία που ονομάζεται θέωση. Για Cutsinger, η μετατροπή από τον Προτεσταντισμό, η μυστική θεολογία της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι πολύ πιο σημαντικό από ό, τι ιστορικές αξιώσεις της Ορθοδοξίας να είναι μοναδικά πιστοί στην αποστολική παράδοση. "Η Ορθοδοξία είναι η μόνη μεταξύ των χριστιανικών δυνατότητες που προσφέρουν οι συνδεόμενοι τους αρχαίους θησαυρούς του από ένα στοχαστικό μέθοδο, με τη μορφή του ησυχασμού, "Cutsinger έχει γράψει. "Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν Καθολική και Προτεσταντική ακόμη και μυστικιστές και σοφοί, για να μην πούμε τίποτα για τους αγίους. Αυτό δεν είναι το ζήτημα. Αλλά ποιος από αυτούς είναι σε θέση να πει το υπόλοιπο από εμάς πώς να επιτύχει το όραμά του, πόσο μάλλον μεταμόρφωση; Πού είναι ένα βήμα-προς-βήμα, πρακτικό οδηγό για θέωση έξω από τη χριστιανική Ανατολή εκεί; " Hugh O'Beirne, ένας εταιρικός δικηγόρος στο Princeton, NJ, ήταν κάποτε ένας ενθουσιώδης Καθολική και συνοδοιπόρος του συντηρητικού κινήματος Opus Dei. Ήρθε να πιστεύουν, όμως, ότι η Λατινική Χριστιανισμός είναι πολύ δεμένη σε νομικισμό και ο φιλοσοφικός στοχασμός, μια κληρονομιά του Μεσαίωνα. Αν και παραμένει θαυμαστής του καθολικισμού, O'Beirne μετατρέπεται σε Ορθοδοξίας πριν από 12 χρόνια."ισχυρή αναλυτική ικανότητα του καθολικισμού επισκίασε την αρχέγονη θρησκευτική εμπειρία", λέει ο O'Beirne. "Νομίζω ότι είναι μια φενάκη Προτεστάντες συχνά επίπεδο κατά τους Καθολικούς, αλλά δεν υπάρχει κάτι σε αυτό." "εγώ απορρίπτω την ιδέα ότι, επειδή μπορείτε να μιλήσετε για τις θρησκευτικές αλήθειες περισσότερο exactingly ότι έχετε αποκτήσει πια πνευματική διορατικότητα τους», συνεχίζει. «Θυμηθείτε τη μυστικιστική εμπειρία Ακινάτης είχε στο τέλος της ζωής του, η οποία τον έκανε να περιγράψει όλα όσα είχε γράψει το« άχυρο »; Μετά από αυτό, πώς μπορεί να Καθολικοί διαμαρτύρονται για την ησυχαστική προσέγγιση μας; " Για τους περισσότερους προσήλυτους, το αίτημα της Ορθοδοξίας να είναι μόνος στην αδιάσπαστη διαδοχή του με την εκκλησία των Αποστόλων-Ο ισχυρισμός επίσης από τη ρωμαϊκή εκκλησία είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατά τη μετατροπή. Όπως και ο Καθολικισμός, η Ορθοδοξία έχει μια επισκοπική δομή. Σε αντίθεση με τον Ρωμαιοκαθολικισμό, δεν είναι οι ορθόδοξες εκκλησίες ρυθμίζονται κεντρικά, με τη δύναμη που ρέει προς τα κάτω από μια εκκλησιαστική μονάρχης (ο Πάπας) στο κέντρο, αλλά διοικούνται συλλογικό, από επισκόπους σε συμβούλιο. Η Ορθόδοξη άποψη παπικού πρωτείου ως μια λατινική καινοτομία οδηγείται από Φράγκους πολιτική. Ως ένας Ορθόδοξος καθηγητής μου είπε, "Δεν είναι αλήθεια ότι ο Καθολικισμός είναι συντηρητική. Είναι, στην πραγματικότητα, η μητέρα όλων των θρησκευτικών καινοτομία, και υπήρξε για περισσότερο από μια χιλιετία. « βαθύ συντηρητισμό της Ορθοδοξίας, για καλύτερα ή χειρότερα, έχει πολλά να κάνει με την εκκλησιολογία της. Μικρή μπορεί να αλλάξει σε δογματικές διδασκαλίες της Ορθοδοξίας εκτός από μια οικουμενική σύνοδο, μια συλλογή όλων των επισκόπων της Εκκλησίας. Αν και υπάρχει κάποια διαμάχη μεταξύ των Ορθοδόξων για το πότε η τελευταία Οικουμενική Σύνοδος ήταν η τελευταία καθένας συμφωνεί ήταν στο 787 χρόνια. Αν και ορισμένοι ορθόδοξοι θεολόγοι σύγχρονη θρήνο ότι η Ορθοδοξία δεν έχει αποτελεσματικός μηχανισμός για την ενημέρωση δόγμα, άλλοι να δούμε τι έχει κάνει η καινοτομία στη Δυτική Χριστιανοσύνη, το χάος μετά το Δεύτερο Συμβούλιο του Βατικανού, για παράδειγμα, και το απέραντο πλήθος των προτεσταντικών δογμάτων και μετράνε αυτό το διαδικαστικό στάση ως ευλογία. Βαλτιμόρη συγγραφέας Φρειδερίκη Μάθιους-Γκρην, ίσως το πιο γνωστό αμερικανικό μετατροπή, υποστηρίζει τη σταθερότητα ότι η Ορθοδοξία σε αυτό προσφυγές όσον αφορά συντηρητικοί χριστιανοί κουρασμένος από δογματική και λειτουργική σάλος των εκκλησιών και τις παραδόσεις τους. "Η πίστη παραμένει το ίδιο, γενιά σε γενιά και από τη μία ήπειρο στην άλλη », λέει. "Είναι διατηρείται από τη μνήμη της κοινότητας, σε επίπεδο βάσης, και όχι από έναν ηγέτη εκκλησία ή θεολογική συμβούλιο.Έτσι, κάποιος που ήθελε να την προσβάλει δεν έχει καμία θέση για να αρχίσει, με τους οποίους κανείς να καταθέσει διαμαρτυρία. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας πόρος στην Ορθοδοξία, ένα πραγματικά κεντρικό και ανεξίτηλο ένα, που βοηθά να αντισταθεί τους ανέμους της αλλαγής. " Αυτό δεν πρόκειται να πει ότι υπάρχει η Ορθοδοξία σε μια φούσκα ανέγγιχτη από τους πολιτισμούς που ζουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Στην πραγματικότητα, υπάρχει ευρεία συμφωνία μεταξύ των πιστών ότι το χειρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζει η Ορθοδοξία είναι φυλετισμό-μια αίρεση που κάνει την αποστολή της εκκλησίας διαιώνιση εθνική κουλτούρα. Αυτό έχει μια ιδιαίτερα ανησυχητική επίπτωση στις Ηνωμένες Πολιτείες, το κλείδωμα Ορθόδοξη ενότητα και τη μείωση ενοριακή ζωή, σε ορισμένα μέρη της φυλής στην προσευχή. Σε πρακτικό επίπεδο, κάθε συντηρητικός, ο οποίος πιστεύει ότι μπορεί να ξεφύγει από τις προκλήσεις της σύγχρονης Αμερικής με το κρύψιμο σε μια ορθόδοξη ενορία είναι αυταπάτη. Και οι τρεις κύριους κλάδους της Ορθοδοξίας στην Αμερική έχουν υποστεί μεγάλα σκάνδαλα ηγεσία τα τελευταία χρόνια. Και ενώ η ορθόδοξη θεολογία δεν αντιμετωπίζει τη ριζική ρεβιζιονισμού που έχει σάρωσε πάνω από δυτικές εκκλησίες τις τελευταίες δεκαετίες, ωστόσο, υπάρχουν προσωπικότητες και δυνάμεις μέσα αμερικανική Ορθοδοξία πιέζουν για την απελευθέρωση των ομοφυλοφίλων στην ερώτηση. Και σε ορισμένες ενορίες-συμπεριλαμβανομένου του Αγίου Νικολάου OCA καθεδρικό ναό στην Ουάσιγκτον, DC-κερδίζουν νίκες. Ορθοδοξία, ωστόσο, έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα δύο Προτεσταντισμού και του καθολικισμού. Οι άνδρες που μετατρέπουν συχνά λένε ότι η Ορθόδοξη λατρεία και την πρακτική-ιδιαίτερα η ασκητική αυστηρότητα, αισθάνεται πιο αρρενωπός από την πιο συναισθηματική, των καταναλωτών με γνώμονα την ατμόσφαιρα στις εκκλησίες που άφησαν πίσω. «Όταν πάω στις ρωσικές εκκλησίες, βλέπω τους άνδρες? Όταν επισκέπτομαι προτεσταντικές εκκλησίες, βλέπω πολλούς άνδρες κλαίνε και κρατώντας ο ένας τον άλλο», λέει ένας μετατροπή. "Και δεν έχουμε Dunkin Donuts στον νάρθηκα." Παρά το γεγονός ότι η Ορθοδοξία δεν έχει τη διοικητική ενότητα και ισχυρή αρχή διδασκαλία (Magisterium) του καθολικισμού, η θεολογική και λειτουργική ατμόσφαιρα σε ορθόδοξες ενορίες είναι συνήθως πολύ πιο παραδοσιακό από ό, τι στη σύγχρονη αμερικανική Καθολική ενορίες. Μετατρέπει από τον καθολικισμό που τρέφονται με μετα-φιλελευθερισμού Βατικανό ΙΙ συχνά παρατηρούν ότι η Ορθοδοξία είναι ό, τι ο Καθολικισμός ήταν κάποτε. Όταν Φρειδερίκη Μάθιους-Γκρην και ο σύζυγός της, τώρα ένας ορθόδοξος ιερέας, συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε πλέον να παραμείνει στη γρήγορη απελευθέρωση Επισκοπική Εκκλησία, υπέθεσαν Ρώμη θα είναι το νέο σπίτι τους. Είχαν τεθεί εκτός από το μονότονο σύγχρονη καθολική λειτουργία, που τους φάνηκε πολύ ασεβής.Αλλά υπήρχε περισσότερο. "Ήμασταν επίσης την ανησυχία ότι τόσο μεγάλο μέρος της αμερικανικής καθολικισμού, στην πράξη, ήταν θεολογικά και κοινωνικά φιλελεύθερη», λέει.«Μας είπαν ότι αυτό δεν ήταν σημαντικό, το σημαντικό πράγμα ήταν ότι το δόγμα διδάσκεται από τη Ρώμη ήταν σωστή. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για μας. Θα μπορούσαμε να δούμε ότι τα πράγματα κάθε κομμάτι τόσο παράξενο όσο τρέχουσα δόγμα Επισκοπιανός ήταν προωθείται και δίδαξε σε όλη την αμερικανική καθολικισμό. Δεν μοιάζει με ένα ασφαλέστερο χώρο για τα παιδιά μας να μεγαλώνουν. " Αν και πολλοί ψήφος Ρεπουμπλικάνων, σχεδόν όλες οι συντηρητικοί διανοούμενοι Μίλησα με για αυτό το δοκίμιο εκφράζουν την ευγνωμοσύνη ότι η Ορθοδοξία αποφεύγει το "Ρεπουμπλικανικό Κόμμα στην προσευχή" συναίσθημα που διακατέχει κάποιες ευαγγελικές εκκλησίες . "Kirkean, Burkean συντηρητισμό βρίσκει παράδεισος του στην Ορθοδοξία», λέει ο καθηγητής που διδάσκει σε Νότια κολέγιο. "Είναι μη-ιδεολογική και στις παραδόσεις του στα οστά. Θα συλλέγει και διατηρεί και ήσυχα παρουσιάζει το βιολογικής καλλιέργειας σοφία του παρελθόντος με έναν τρόπο που είναι συναρπαστικό και, κυριολεκτικά, όμορφη. " Alfred Kentigern Siewers, μια λογοτεχνία και την περιβαλλοντική καθηγητής μελέτες σε μέσα του Ατλαντικού κολέγιο, λέει ότι οι κοινωνικές διδασκαλίες της εκκλησίας πατέρες, όπως προσαρμόστηκε από την σύγχρονη Ρωσική Ορθόδοξη θεολόγοι, τον δίδαξε να σκεφτόμαστε την κοινωνία »περισσότερο ως μεγάλο νοικοκυριό, και λιγότερο ως μια απρόσωπη οικονομία, είτε δωρεάν ή σοσιαλιστική αγορά." "Ορθοδοξία μου δίδαξε πώς χριστιανικές έννοιες της ανθρώπινης αξιοπρέπειας είναι πιο κεντρικό να είναι αυθεντικά ανθρώπινα απρόσωπη έννοια από ό, τι των δικαιωμάτων από μόνα τους και μόνο », λέει ο Siewers. «Νομίζω ότι η Ορθοδοξία ενθαρρύνει τη συνειδητοποίηση της σημασίας της ζωής και παράδοσης της κοινότητας και την ανάγκη για προσοχή σε αγκαλιάζουν είτε ελεύθερη αγορά ή σοσιαλιστικά οικονομικά μοντέλα, όπως τα κοινωνικά πρότυπα." Εν μέρει, επειδή ορθόδοξες χώρες δεν υφίστανται τον Διαφωτισμό, ο Ορθόδοξος τρόπος σκέψης για την κοινωνική και πολιτική ζωή είναι τόσο πολύ έξω από την δυτική εμπειρία που μπορεί μερικές φορές να φαίνεται ελάχιστα σχετίζονται με αμερικανικές προκλήσεις. Από την άλλη πλευρά, προ-μοντέρνα τετριμμένα της Ορθοδοξίας μπορεί να είναι μια πλούσια νέα πηγή πνευματική και πολιτιστική ανανέωση. Πάπας Βενέδικτος XVI, ο οποίος έχει κάνει γενναιόδωρη και καλά έλαβε ανοίγματα στην Ορθόδοξη ηγέτες της Εκκλησίας, είπε ότι η ανάπλαση του δυτικού πολιτισμού θα εξαρτηθεί σε μια «δημιουργική μειονότητα» των Καθολικών πρόθυμοι να ζήσουν το Ευαγγέλιο σε ένα μετα-χριστιανικού κόσμου. Όποια και αν είναι ο ρόλος Ορθόδοξοι Χριστιανοί στην Αμερική πρέπει να παίξει σε αυτό το δράμα, είναι βέβαιο ότι θα είναι σαν μια μικροσκοπική μειονότητα. Σε όλο τον κόσμο ο Χριστιανισμός, η Ορθοδοξία είναι η δεύτερη μόνο στον ρωμαιοκαθολικό στον αριθμό των οπαδών. Αλλά στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια απογραφή του 2010 διεξήχθη από τις αμερικανικές επίσκοποι Ορθόδοξη βρεθεί μόνο 800.000 ορθόδοξοι πιστοί σε αυτή τη χώρα-περίπου ισοδύναμη με τον αριθμό των Αμερικανών μουσουλμάνων ή οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Ωστόσο, μετατρέπει συνεχίσουν να έρχονται και φέρνουν μαζί τους έναν ενθουσιασμό ανανεωτική για το πίστη της χριστιανικής αρχαιότητας. Το ένα τρίτο των ορθόδοξων ιερέων στις ΗΠΑ είναι μετατρέπει σε ένα αριθμό που ανεβάζει στα ύψη το 70 τοις εκατό στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Αντιοχείας, ένας μαγνήτης για τους Ευαγγελικούς. Στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, περίπου το ένα τρίτο των ενοριτών είναι μεταστραφέντες, ενώ λίγο πάνω από το ήμισυ των μελών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αμερική ήρθε μέσω της μετατροπής. Για τους συντηρητικούς στις παραδόσεις μεταξύ αυτού του αριθμού, η Ορθοδοξία προσφέρει μια εμπειρία της λατρείας και έναν τρόπο να βλέπουμε τον κόσμο που αντηχεί με βαθύτερες διαισθήσεις τους, με έναν τρόπο που δεν μπορούν να βρουν αλλού στο Αμερικανικό Χριστιανισμό. "Από το εξωτερικό, η Ορθοδοξία φαίνεται εξωτικό," Ορθόδοξος ακαδημαϊκή μετατροπή μου λέει.«Από το εσωτερικό, αισθάνεται σαν στο σπίτι του." Rod Dreher είναι ένα TACαρχισυντάκτης. Το blog του είναι www.theamericanconservative.com / Dreher.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου